دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
29 شهريور 1402 - 00:04

گوش به فرمان کارفرمای ورشکسته

«زن، زندگی، آزادی» فتنه ناکامی است که یک سر آن وابسته به کارفرمایان ورشکسته کابینه تل‌آویو و سر دیگر آن در دست عوامل رسانه‌ای و مترسکان فارسی‌زبان ضدانقلاب است.
کد خبر : 15129

پایگاه رهنما:

عبارت «جنگ ترکیبی» در بیانات رهبر معظم انقلاب و در پی غائله نافرجام شهریورماه سال 1401 در دیدارها و سخنرانی‌های مختلف تکرار شد؛ ایشان ذیل این عبارت نسبت به وارد میدان کردن همه امکانات اعم از دستگاه‌های اطلاعاتی، ظرفیت رسانه‌ای و فضای مجازی توسط دشمنان ملت ایران به‌ویژه آمریکا و اسرائیل به‌کرات هشدار دادند و تأکید کردند «امروز جنگ‌های دنیا جنگ‌های ترکیبی است؛ جنگ سخت و جنگ نرم». آن روزها گویی هنوز ارتباط اغتشاشات کوچه و خیابان‌های تهران و ایران با اپوزیسیون خارج از کشور به سردمداری رژیم صهیونیستی برای بسیاری عینیت نیافته بود و هنوز بودند گروه‌هایی که کف خیابان با نقاب مبارزه با حجاب اجباری و در تعارض با امنیت عمومی، خیال براندازی نظام را در سر می‌پرورانیدند.

همان روزها مقامات ارشد رژیم صهیونیستی ازجمله وزارت خارجه این رژیم غصبی، از ایستادگی مردم اسرائیل در کنار معترضان ایرانی برای آزادی سخن می‌گفتند و رسانه‌های وابسته به این رژیم با نشر ویدیوهای مختلف و متعدد بر حمایت قاطع اسرائیل از اغتشاشگران تأکید داشتند.

اردیبهشت‌ماه سال جاری وزیر اطلاعات رژیم جعلی اسرائیل میزبان آخرین باقی‌مانده خاندان مخلوع پهلوی در سرزمین‌های اشغالی بود و به‌اصطلاح پیام آزادی و امید را به میلیون‌ها ایرانی ارسال کرد.

اما این تنها دیدار «گیلا گملیل» با مخالفان ملت ایران نبود، حضور به عنوان سخنران اصلی در نشستی با حضور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا و «محسن سازگارا» که با محوریت ایران برگزار شد، دیدارهای غیرعلنی با جمعی از براندازان و نهایتاً در دیدار علنی که چهارشنبه 15 شهریورماه در لندن برگزار شد، وزیر اطلاعات رژیم جعلی اسرائیل، میزبان چهره‌های به‌اصطلاح فعال رسانه‌ای و خبرنگاران رسانه‌‌های فارسی‌زبان خارج نشین و البته شناخته‌شده و شناسنامه‌دار بود.

«علی‌اصغر رمضان پور» مدیر اینترنشنال؛ رسانه پناهنده شده به واشنگتن، «ژیار گل»، خبرنگار ارشد بخش فارسی بی‌بی‌سی و یکی از فعال‌ترین چهره‌ها در مجموعه رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور از منظر ورود به مسائل حساس حاکمیت و جامعه ایرانی، «آرش سیگارچی» روزنامه‌نگار و وبلاگ نویس که پس از افشای پرونده وبلاگ نویسان در سال 83 و اقدام علیه امنیت ملی، با فضاسازی دروغین علیه شرایط جمهوری اسلامی، مقدمات پناهندگی به آمریکا و کار در رسانه «صدای آمریکا» را برای خود فراهم کرد، تنها تنی چند از حاضران معلوم‌الحال نشست اخیر براندازان در لندن به میزبانی وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی بودند؛ نشستی که به گفته «ناصر کنعانی»، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به روشنی گویای تداوم فتنه‌انگیزی مثلث شوم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

حمایت بی چون‌وچرای اسرائیل و هم‌پیمانانش از تحرکات آشوبگرانه و اعتراضات داخلی ایران در حالی اکنون وارد مرحله جدیدی شده است که این رژیم جعلی سعی در برون‌رفت از سخت‌ترین روزهای عمر سیاسی خود دارد؛ صدای اعتراض و تظاهرات ماه‌هاست در خیابان‌های تل‌آویو بلند است، «اصلاح قانون قضایی» این روزها آرامش را از خیابان‌های اطراف کابینه رژیم صهیونیستی گرفته و حالا اعضای کابینه تلاش دارند با ایجاد آتش فتنه جنگ مذهبی در لبنان و ناآرامی در جنوب این کشور و آواره نمودن ساکنان اردوگاه «عین الحلوه» برای هدایت مشکلات داخلی خود به خارج از سرزمین‌های اشغالی دست‌وپا می‌زنند.

دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران و اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی این رژیم علیه ایران همچون طراحی ترورها و خرابکاری‌ها داستان جدیدی نیست اما در کنار جنگ سخت آنچه اکنون در آستانه سالگرد اغتشاشات 1401 و به‌گونه‌ای متفاوت عیان شده، ورود رژیم صهیونیستی به فضای جنگ نرم با ایران از طریق رسانه‌ها و اپوزیسیون خارج از کشور است؛ و این یعنی همان فعال شدن جنگ ترکیبی و ورود دشمن به میدان با بهره‌گیری از تمامی قوا از جمله قوای رسانه‌ای و تحرکاتی که حالا برخلاف سال‌های گذشته عیان و آشکار صورت می‌گیرد، عوامل این رژیم تنش‌آفرینی در ایران را با سوءاستفاده از برخی مشکلات و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان نشانه رفته‌اند.

دیدار اخیر این مقام اسرائیلی با رسانه‌های فارسی‌زبان به ظاهر با هدف تلاش مجدد جهت تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد اما نتایجی را هم علیرغم تلخ‌کامی براندازان به دنبال داشت و آن هم دستور به تغییر زاویه براندازان و سلطنت‌طلبان بود، به‌گونه‌ای که تنها دو روز پس از این دیدار بیانیه اخیر رضا پهلوی از تلویزیون ‌ایران اینترنشنال در حالی پخش شد که تا پیش از این، این رسانه تروریستی تمایل چندانی به حمایت از آخرین باقی‌مانده رژیم مخلوع پهلوی نشان نمی‌داد.

با این اوصاف امروز می‌توان و باید از این به‌اصطلاح شبه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تحت عنوان خبرنگار- مأمور نام برد؛ افرادی که در محتوا سازی و رفتار و تاکتیک رسانه‌ای کاملاً همسو و گوش‌به‌فرمان سرویس‌های خارجی و کارفرمایان شکست‌خورده خود هستند.

فعالان ضدانقلاب و مقامات رژیم صهیونیستی به عنوان کارفرمای این رسانه‌های ضد ایرانی و ضدانقلاب همچون گذشته، در آینده نیز چنین دیدارهایی خواهند داشت و علنی شدن این دیدارها نوعی فرار به جلوی مقامات صهیونیستی از شرایط داخلی و نشان دادن ایران به عنوان بزرگترین تهدید امنیتی منطقه است اما روی دیگر سکه افتادن پرده از چهره مزورانه افراد ضدانقلاب و بی‌اعتباری آنها در افکار عمومی جامعه ایران است.

و اثبات بیش‌از پیش این واقعیت که صحنه‌گردان آشوب‌های سال گذشته و سال‌های گذشته ایران چه کسانی بوده‌اند و اکنون نیز در روزهای منتهی به سالروز اغتشاشات خونین 1401 به دنبال آشکار‌سازی مدیریت رسانه‌های فارسی‌زبان خارج نشین برای پیشبرد اغتشاشات و تحریک مردم ایران به ایجاد ناامنی است.

«زن، زندگی، آزادی» فتنه ناکامی است که یک سر آن وابسته به کارفرمایان ورشکسته کابینه تل‌آویو و سر دیگر آن در دست عوامل رسانه‌ای و مترسکان فارسی‌زبان ضدانقلاب است. این فتنه حتماً محکوم به شکست است اگر دستاویز هر ایرانی رهنمودهای امروز و دیروز و این سال‌های سخنان رهبرمعظم انقلاب باشد که فرمودند: «از نظر آن‌ها، تفاوت‌ها و اختلاف‌های قومی و مذهبی و مسئله جنسیت و زن جزو نقاط بحران‌ساز در ایران است که می‌خواهند با تحریک آن‌ها به کشور عزیز ما ضربه وارد کنند... آن‌ها بدون تردید نمی‌توانند چنین کاری کنند مشروط به اینکه ما مراقب و حواس‌جمع باشیم، راه را خطا و اشتباه نرویم، حق را با باطل اشتباه نگیریم، روش‌های دشمن را بشناسیم، در هیچ حرف و اقدام و حرکت به دشمن کمک نکنیم و دچار خواب و غفلت نشویم...»  معصومه باباجانی

ارسال نظرات